zondag 8 april 2012

Fijne Paasdagen!

Ok.. de eerste dag is al bijna weer voorbij. Maar toch wens ik jullie nog een fijne 1ste Paasavond plus 2de Paasdag ;-)
Wij hadden vanmorgen onze (jaarlijkse) Paasbrunch. Ik vind het vreselijk leuk om daar dingen voor te maken. Yep.. daar horen dan ook gevulde eieren bij.. en eiersalade. Dit jaar heb ik een Paastaart gemaakt. Ik heb wat foto's gemaakt van de tafel en de taart. Hij was lekker...


Vulling: bovenste laag taart is aardbeienmix, onderste laag is stroopwafelmix. Zo ook voor de minicupcakes gebruikt. De cc met madeliefjes in het gras met een geel hartje is stroopwafelcake en degene met een roze hartje is aardbeiencake. Vreselijk leuk om te maken... ik was vannacht om 02:30 uur klaar.

1 opmerking:

  1. Mmmmm, dat ziet er gezellig, lekker en heel mooi uit!!

    Fijne dag,
    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen