maandag 4 april 2011

O ja!

Ik was deze al bijna vergeten! Ik heb onlangs een schuifkaartje gemaakt. Ik heb het niet zelf verzonnen hoor...  alleen weet ik nu even niet meer waar ik heb vandaan heb! Volgens mij is het een idee van Dawn, maar zeker weten doen ik het niet.
Ik heb in dit kaartje een KitKat verwerkt maar het kan natuurlijk ook met kauwgom! Als je boven aan het labeltje trekt komt er aan de onderkant weer een kaartje uit. Ik heb bij deze in plaats van een kaartje een envelopje gemaakt waar dan weer een kadobon in zit. Hij is inmiddels al weg... hij was voor een jarige collega! Ik vond het ontzettend leuk om te maken. Er volgen er vast meer...


7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd, en superleuk om er een kitkat in te doen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee!!!
    Heel erg leuk gedaan joh!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmm,lekker....éh....ik bedoel natuurlijk MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is LEUK!!! bij mij staat ie ook in de planning, sinds ik de link van jou kreeg :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is leuk!!!! Beschrijving????? Of waar kan ik die vinden?
    Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen