donderdag 1 oktober 2009

Kerstkaartje....

Bij de kaartenmakers is het op woensdag kerstkaartenshowdag! Dit is voor mij DE uitkomst... want dan heb ik straks in december in ieder geval al wat kerstkaarten klaar! Ieder jaar neem ik mij voor om in de herfstvakantie kerstkaarten te gaan maken.. proest... ieder jaar opnieuw! LOL! Juist ja, het is er nooit van gekomen. Voor mij betekend dit dat ik net voor kerst met een rood hoofd aan tafel zit en helemaal gestressed kaarten zit te maken! ZONDE he! Want het zou toch leuk moeten zijn om kerstkaarten te maken! Gelukkig heb ik er nu al een stel klaar, dankzij de kaartenmakers groep! Helemaal SUPER dus!
Ik had nieuwe Nestabilities in bestelling en die kreeg ik net op tijd binnen! Ik heb ze gelijk even uitgeprobeerd ... kijk zelf maar....
Tekststempel is van Stampin Up!

3 opmerkingen:

  1. En ook dit is weer een hele mooie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is heel lief en ook heel apart.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ellende he, die kerstkaarten. Maar deze is wel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen